Nog wat sneeuw en ijs.

Nu ja, ik kan niet achterblijven, ook al ben ik aan huis gekluisterd, door lichamelijke perikelen. Tegen de tijd dat ik weer naar buiten kan, hoop ik dat het lente is.

De vruchten van de kardinaalsmuts met sneeuw.

Veldesdoorn of Spaanse aak

Ijs!

Wilgentakken in het ijs

Dit bericht werd geplaatst in natuur, water en lucht en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

30 reacties op Nog wat sneeuw en ijs.

  1. sprakeloosid zegt:

    Die laatste foto is er een voor psychologentesten, wat zie je er in

  2. Vincent, er zijn er nog wel meer waar iedereen wat anders in ziet:-)

  3. de stripman zegt:

    Erg mooie foto’s, Antoinette ! En beterschap…

  4. Sterkte en één troost: het is nu toch verdomde koud buiten!

  5. svara zegt:

    die eerste en die derde
    ja en dan die ene die heeft ooit eerder indruk gemaakt 😉
    maar wat vervelend voor je
    niet niks om helemaal niet naar buiten te kunnen
    zijn je vooruitzichten wel zoals je hoopt?
    alle goeds!!

    • Svara, ha je herkend de speciale foto nog:-)
      Ja, ik heb een operatie ondergaan en nu moet ik me heel rustig houden.
      De vooruitzichten zijn goed, hoewel de echte uitslag nog moet komen. Maar tijdens de operatie kan men zien hoe het eruit ziet en ze hebben alles kunnen wegnemen, dus ziet het ernaar uit dat ik geluk heb. [Baarmoederhalskanker voorstadium]

  6. Jij hebt tenminste ogen in je hoofd en ziet het mooie om je heen. Het zijn ijskoude kunstwerkjes.

  7. Ivy zegt:

    Oei Antoinette! Da’s niet best. Ik hoop op een goede uitslag voor je!!

    Mooie foto’s, dat dan weer wel. Vooral de onderste macro’s. Geheimzinnig…..

    • Ivy, dank je.
      Ik heb goede hoop, want uit het uitstrijkje bleek dat het een voorstadium was en ze hebben alles weg gehaald. Het weefsel moet alleen onderzocht worden en dan zal blijken of het echt alleen het voorstadium is. Maar wel controles.

  8. fotodichter zegt:

    Ware kunstwerken, Antoinette.

  9. Zilvertje zegt:

    Ze zijn prachtig. Heel veel beterschap.xxxxx

  10. thrammy zegt:

    Inderdaad, zoals iemand het zegt: echte kunstwerkjes die jij samen met moeder natuur aan ons laat zien.
    Ik ben weer terug Antoinette en zie dat je nog steeds mooi bezig bent!

    Groet je hartelijk!

  11. Prachtige fotos ! Vanwege een kollega natuurliefhebber.

  12. assyke zegt:

    het binnenzitten heeft je fotografisch wel goed gedaan:)
    de laatste foto´s, ook die met kleur (de gele)
    zijn voor zeker voor herhaling vatbaar
    en dat kan natuurlijk niet als het snel lente wordt:)

  13. Bart zegt:

    Heel mooie beelden…
    En nu gauw…..dooien! :-))
    De vogels waren in groten getale teruggekeerd, gelukkig, vanmorgen hier.
    Het werd maar liefst 7 graden, dat was weldadig, en de terugkeer van open water en groene bodem kan me niet snel genoeg gaan Antoinette!

  14. Bart zegt:

    Hè vervelend, griep, Antoinette, beterschap!
    Hier gaat het dus al aardig hard, met dat dooien, er trekt ook nog een regengebied over deze uren.
    De vogels laten zich weer zien en horen, gelukkig maar!

  15. Dé Soli zegt:

    IJzingwekkend mooi, Antoinette.
    Heel veel sterkte voor jou!

  16. prachtige opnames! ik hoop dat je weer rap mobiel bent.

  17. Wauw Antoinette geweldig!

    En het beste met je ♥

Geef een reactie

